Re: drukarka laserowa - czy warto do domu?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 15:05:22 MET DST

Użytkownik <x5y7_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze coś. Odradzam ze względów zdrowotnych. Drukarki laserowe emitują
> rakotwórczy ozon i moze jeszcze parę świństw. Jeśli podejdziesz do
dowolonej
> laserówki to poczujesz mdły i straszliwie nieprzyjemny zapach, zwłaszcza
tuż po
> wydrukowaniu kilku stron. W zakniętym i małym pomieszczeniu domowym będzie
> tym bardziej dokuczliwe.

w domowych warunkach laserowke odpala sie raz na pare dni jak nie rzadziej,
co innego w biurze gdzie chodzi na "stanby" non stop. Takze bez przesady z
tym ozonem. Mam laserowke w domu (HP5) i bardzo rzadko jej uzywam, gdybym
mial atramentowke wydalbym majatek na atramenty ktore by co pol roku mi
wysychaly bez wzgledu czy je uzywam czy nie :-) Na jednym tonerze za 180 PLN
moge wydrukowac 3000 stron, a ile stron wydrukuje na atramencie o takiej
samej wartosci ? Co innego gdy ktos potrzebuje kolor :-(

pzdr.
trzmiel