Re: Intel/AMD plyty i inne... [dlugie]

Autor: oN (no_at_spam.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 20:36:02 MET DST

sprocket napisał:

>współczuję ...

hehe dzieki ;P

>o, rany !!. Jeszcze bardziej współczuję....

no powiedzmy ze do niewielkich plikow jest w miare ok

>OK

[cut]
>Na Twoim miejscu, zainwestowalbym jednak w porządną płytę główną (w
>rozsądnej cenie Soltek albo Epox) i pamięci DDR, może ktoś Ci wymieni...Do
>tego dołożył jakiegoś Durona. Za kilka miesięcy Athlony XP będą taniutkie,
>to sobie wymienisz procka...

dzieki za rade, tak tez zrobie, tyle ze w takim wypadku znowu pojaiwa
sie kilka pytan:
1. mozesz mi poradzic jakis konkretny model plyty z ww.?
2. zawsze myslalem ze asus i abit nie maja sobie rownych ;)
3. czy oamiec ddr jeest na tyle wydajna ze np 256 SDRAM = 128 SDR?
4. Czy kupujac teraz procka i plyte bede musial zmieniac zasilacz? od
czego to zalezy? gdzie o tym poczytac? bo to jednak dodatkowe
koszty... czy jednak zmiana zasialacza odnosi sie tylko do athlona?
zaniepokoilem sie tym mocno bo pierwsze slysze o zmianie zasilacza...

regards
oN