Re: Intel/AMD plyty i inne... [dlugie]

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 21:11:37 MET DST

procka...

> dzieki za rade, tak tez zrobie, tyle ze w takim wypadku znowu pojaiwa
> sie kilka pytan:
> 1. mozesz mi poradzic jakis konkretny model plyty z ww.?

solotek drv5, msi kt3 pro

> 2. zawsze myslalem ze asus i abit nie maja sobie rownych ;)

blad :)

> 3. czy oamiec ddr jeest na tyle wydajna ze np 256 SDRAM = 128 SDR?

nie..... pojemnosc to pojemnosc , jest troche szybsza (czasem przy
konkretnych zastosowanich tyle szybsza co nic, czasem wieksze roznice)

> 4. Czy kupujac teraz procka i plyte bede musial zmieniac zasilacz? od
> czego to zalezy?

jak masz 250W markowy to nie musisz.

> koszty... czy jednak zmiana zasialacza odnosi sie tylko do athlona?
> zaniepokoilem sie tym mocno bo pierwsze slysze o zmianie zasilacza...

nie tylko... szybkie kompy i karty graficzne, itp itd lubia wypic :)

jaki masz zasilacz ? podaj tez co na nalepce podaja (ile Amper na liniach
daja)