Re: Intel/AMD plyty i inne... [dlugie]

Autor: oN (no_at_spam.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 20:40:31 MET DST

>Asusa odradzam, jest b. niestabilny (poczytaj test na stronie in4.pl). Wez
>K7S5A lub nawet K7S6A - to na SIS745 i chodzi bardzo ladnie. Swoją drogą -
>tu mamy sytuacje, w ktorej Asus wypada duzo gorzej od ECS-a.... Zreszta, tak
>na marginesie, gdy zmienilem plyte z Asusa A7V133 na Epoxa KTA3Pro to
>stwierdzilem, ze naprawde nie wiem, czemu Asusy sa tak chwalone....
>Ale wracajac do tematu - generalnie, chipsety SIS sa optymalizowane pod
>katem pracy z Athlonami - z Duronami wypadaja nienadzwyczajnie. Wez Athlona
> [...]

gwoli scicslosci czy chodzi 6tu o te plyte
http://www.apollo.net.pl/?menu=store&grp=9&ID=a2f1ae715be88b5aa288d6b57a7a2ae6
 pozycja nr 10 ???

Czy moglbys mi powiedziec czy bede musial zmieniac zasilacz do tej
plyty????? I czy wspolpracuje ona z Athlonem i Duronem, tak, ze
kupujac dzis durona bede mogl zrobic upgrade na athlona w przyszlosci?

pozdr.
oN