Re: dlaczego nie chodzi!??

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 10:55:09 MET DST

"PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl>, wrote in

> Swoją drogą, skoro płyta na to pozwala to po co redukować
> jej "możliwości"

To zadna "redukcja mozliwosci" skoro i tak praktycznie nic to nei daja.

> tzn, dlaczego niby nie instalować w trybie turbo, albo
> wyłączać w biosie agp*4???

Zyby byla bez problemowa praca.

> Czyżby ta "firmowa" płyta nie wytrzymywała tego, czym na
> pudełku chwali się jej producent (z jakiegoś tajwańskiego
> garażu) ???

To akurat wina niedopracowanego chipsetu.

> Jak jest AGP*4 to musi chodzić itd.

Powiedz to wczesniejszym chipsetom VIA.

> U mnie na Solteku nie mam ŻADNYCH problemów z ŻADNĄ aplikacją i wszystko
> jest na full...

No to sie ciesz.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!