Re: dlaczego nie chodzi!??

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 01:05:32 MET DST

On Mon, 22 Jul 2002 08:55:09 +0000 (UTC), Krzysiek
<silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> wrote:

>To zadna "redukcja mozliwosci" skoro i tak praktycznie nic to nei daja.
Cos daja i opcja w BIosie jest - skoro nie dzila jak trzeba to
konstrukcja plyty jest niedopracowana.

>To akurat wina niedopracowanego chipsetu.
I cyklistow :-))))))))
Daj spokoj. Czipset moze jest narowisty, ale mozna na nim zdudowac
plyte, ktora bedzie wszystkie te wynalazkowe tryby pracy obslugiwac
bezblednie ale widac nie kazdy producent potrafi.
(u mnie wszystko jest na MAX i nie wiem co to niestabilnosc)

>Powiedz to wczesniejszym chipsetom VIA.
No wiec mowie mu a ten dziad ani drgnie. Nawet mu wiatraczek na Nb
wylaczylem a ten zlosliwiec dalej swoje. Nuda i monotonia - wszystko
dziala, nic sie nie wiesza......

>No to sie ciesz.
Jak sie kupi pozadna plyte sie nie ma co cieszyc, bo taka sytuacja to
rzecz oczywista.

Pozdrawiam
GLide