Re: dlaczego nie chodzi!??

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 08:24:22 MET DST

> TO nie wina procesora (no chyab ze jest jakis problem z
chlodzeniem).
> Problemu bym szukal po stronie sterownikow do plyty
glownej (daj nowsze,
> nie instaluj w trybie turbo) oraz pobawil bym sie roznymi
wersjami
> sterownikow do karty grafcznej oraz wylaczyc fast write
oraz agp x4 w
> biosie.

Prawda, to nie wina duronów tylko albo sterów, albo płyty
głównej.
Swoją drogą, skoro płyta na to pozwala to po co redukować
jej "możliwości"
tzn, dlaczego niby nie instalować w trybie turbo, albo
wyłączać w biosie agp*4???
Czyżby ta "firmowa" płyta nie wytrzymywała tego, czym na
pudełku chwali się jej producent (z jakiegoś tajwańskiego
garażu) ???
Jak jest AGP*4 to musi chodzić itd. U mnie na Solteku nie
mam ŻADNYCH problemów z ŻADNĄ aplikacją i wszystko jest na
full...

:-)

Robs.