Re: dlaczego nie chodzi!??

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 11:05:23 MET DST

redukować

> To zadna "redukcja mozliwosci" skoro i tak praktycznie nic
to nei daja.

gdyby nie dawały to by ich nie było...
ale na badziewnych ECSach chyba rzeczywiście nic nie dają
:-)))

> Zyby byla bez problemowa praca.

Bezproblemowa praca???
Czyli tak: kupujesz ECSa i wyłączasz w biosie wszystko co
możesz i wtedy BYĆMOŻE będzie bezproblemowa praca???
Fajny ten ECS... jak cholera.... :-)))

tajwańskiego

> To akurat wina niedopracowanego chipsetu.

Dziwne że ten chipset na innych płytach chula że aż
miło.....
Tylko na tym ECS ten chipset jest jakiś niedopracowany
:-)))))

> Powiedz to wczesniejszym chipsetom VIA.

aplikacją i wszystko

> No to sie ciesz.

Się cieszę że nie mam tego G***A ECSa,
bo jak bym miał to nawet największemu wrogowi bym tego nie
dał nawet za darmo...
bo by mi go było żal (wroga nie ecsa :-)).

Robs.