Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 13:13:37 MET DST

Tomasz Jurgielewicz <biuro_at_a3.pl.nospam> wrote:
> Nie kombinuj... szmelc bedzie zawsze szmelcem, chocbys nie wiem jak
> bardzo wierzyl ze jest inaczej.
> Na ich opiniach
> bazuja inni, ktorzy wlasnie kupuja komputery. I maja problemy,
> ktorych sie nie spodziewali.

oczywiście, ponieważ kupują "szmelcowate" PŁYTY GŁÓWNE, PAMIECI i ZASILACZE.
Kryteria, które próbujesz odnieść do procesora (jakość ? czego niby ?) nie
mają w ogóle doń odniesienia. A może wytłumaczysz, dlaczego Fujitsu-Siemens
i Compaq produkują komputery na procesorach AMD ? Czyżby się znali mniej od
Ciebie ?

B.