Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: Lukasz 'Nestor' Szczepanski (nestor_at_fnet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 13:31:42 MET DST

Eh, Panowie..

Nie zakladalem tego watku tylko po to zeby wzniecic dyskusje o wyzszosci
Intela i Asusa nad cala reszta.. bo to i tak bezcelowe.

Mam solteka k-75drv2 i jestem z niego zadowolony. Co do procesora i jego
wydajnosci powiedzmy w 3dsmax tez nie mam zastrzezen.
Wydaje mi sie ze moj problem jest raczej natury software'owej. Jakies 3
miesiace wczesniej bylo tak ze win98se bootowal sie, logowalem sie do
msnetwork.. pochodzil 10s i zwis. I raz na 10 bootow wjechal normalnie i sie
nie wieszal. Po reinstalacji chodzi wlasciwie dobrze.. oprocz tych
spontanicznych shutdownow.
Szczerze mowiac z bolem przesiadlem sie na obudowe atx.. bo jakos nigdy mi
nie podchodzily ;D Teraz juz wiem czemu, przy obudowie AT z pewnoscia by sie
nie wylaczyl bo by nie mial takiej mozliwosci :))) A co do shutdownow.. to w
XP chyba mi sie to nie zdarzalo.. ale glowy nie dam :).
Zeby uprzedzic glupawe posty.. skladam wlasnorecznie kompy od kilku lat i
wyeliminowalem wszelkie 'z gory widoczne' ustterki natury hadware'owej. A co
do softu.. nawet wylaczenie ACPI nic nie pomoglo :P

Przypomnialo mi sie jescze cos.. ten komp czasem potrafi sie sam z siebie
wlaczyc w srodku nocy ;-]. Zastanawiam sie czy ktos z odemnie z LAN'u nie
rzuca jakimis dziwnymi pakietami.. ale wylaczylem przeciez WOL ..

Oczekuje w miare kompetentej odpowiedzi..

--
Nestor