płyta K7VTA3 na KT333

Autor: Azael (azael_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 13:33:06 MET DST

wczoraj instalowałem system win98se u znajomego na kompie z K7VTA3 z zowym
chipsetem.. Oprócz tego w zestawie był dysk WD 40 GB, G-force 2 mx 400,
nagrawarka lg 32x,10x,40x. Po gdy zaczołem instalować sterowniki, w pewnym
momencie wyskoczył niebieski ekran "błąd zapisu na dysku c". Zacząłem zaraz
podejrzewac że są badsektory ale po dokładnym sprawdzeniu (mimo że
standardowy test sugerował mozliwość błędów fizycznych) nic nie wykrył.
Windows wtedy padł. Powtarzana instalacją kończyła się zawsze tym samym, w
pewnym momencie "bład zapisu na c" i zaczynają się kłopoty. Podejrzewam że
to coś nie tak z płytą główną, dokładnie kontrolerem obsługi dysków. Co do
tych błędów to nie miało znaczenia czy jest włączone czy wyłączone dma dla
dysku. Błedy były i tak i tak. Z góry dziękuje za pomoc