Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: Tomasz Jurgielewicz (biuro_at_a3.pl.nospam)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 12:38:18 MET DST

> Nie mieszaj MSI i ECS w jednym worku. To zupelnie inna klasa sprzetu
> co widoszczne jest zarowno w cenie jak i ilosci problemow.
> Cos dziwne te Twoje obserwacje bo postow krytycznych dot. MSI duzo nie
> zauwazam. Nie twierdzisz chyba, ze AMD jest niestabilnym prockiem? ;-)

Nie kombinuj... szmelc bedzie zawsze szmelcem, chocbys nie wiem jak bardzo
wierzyl ze jest inaczej.

Sprzet problemogenny nie nadaje sie do niczego innego poza
eksperymentowaniem. Na grupie jest spora liczba prawdziwych pasjonatow,
ktorzy potrafia poradzic sobie ze 100% klopotow i w ich rękach jako tako
toto dziala. Ale jest powazny minus: Na ich opiniach bazuja inni, ktorzy
wlasnie kupuja komputery. I maja problemy, ktorych sie nie spodziewali.

Tomasz