Re: Odp: Komputer do 5000 z

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 01:48:55 MET DST

Dnia Sun, 14 Jul 2002 21:10:03 +0200 niejaki(a) "Roman Krawczyński"
<sirrogerDEL_at_klub.chip.pl> napisal(a):

> Przysypia w 2 przypadkach - jak sie CD-ROM zatnie podczas grania
> (porysowana płyta) lub jak cos odwali Wondows Commanderowi. Najczęściej
> winny jest WC. Przy innych programach nie "przysypia".

taaa... mi sie tak zawsze dzialo przy rozpedzaniu napedu - system spi.
natomiast w linuxie to po prostu z jednego interfejsu ide korzystac nie
moge na ten czas, reszta jest labem.

> Nie wiem, czy kiedykolwiek ta karta będzie pracować w takiej
> rozdzielczości;-)

no, nigdy nie wiadomo. fakt, faktem, to lcd nie crt, wiec jest tylko
1024x768, ale jesli trafisz na dobry monitor to moze sie tak zdarzyc, ze
karta bedzie psuc obraz.

> A to akurat normalne ;)

no jakos co niektore inne marki tak nie robia, chyba ze user sie postara
:)

> Może będzie miał szczęście ;-)

hmmm... to na poczatek niech wezmie rewower, zaladuje 3 kule co druga
dziurke w bebenku, pokreci i zabawi sie w ruska ruletke :)

> Ja mam 8 letnią wieżę AIWA. Głośniki 2x180W muzycznej (2x150 W sinus) +
> 2x50 W muzycznej (surround). Do niej podłaczam laptopa jak chce
> posłuchać CD (w wieży padło). Stacjonarny podłączony jest do głośniczków
> wbudowanych w monitor (2x2W sinus). Do codziennej pracy wystarcza. nawt
> pograć można. :)

yeah, baby :) no i to jest cos, ja mam obecnie tylko dwa glosniki, a ten
ma surround ;)

btw: polec mu, by sobie hifi kupil ;)

> Kuzyn AFAIK nie ma wieży, do której mógłby podłączyć komputer.

spytaj sie. zawsze ograniczasz koszt, ktory mozesz wpakowac gdzie indziej
- lepsiajsza karta, lepsiajszy moniotr.

> Tak sie składa, że widziałem te panele w działaniu. I wyglądąły całkiem
> porządnie. IIRC matryca jest Thomsona.
> I mają nawet 3 lata gwarancji :)

thomson... calkiem fajna firma. moze tak zle nie bedzie. ale zobaczy sie w
prawniu, no nie? :)

> Chyba LCD jest zdrowsze dla dziecka (które będzie na nim grało - kuzyn
> bedzie tylko od czasu do czasu faktury wystawiał).

zdrowsze, nie zdrowsze. ja zaczynalem od wypuklego bocznie hyundaya 14" i
efekty tego moniotra odczuwam do dzis. przy obecnym lg 575n lepiej
trafilem, obraz jest calkiem dobry, prownywalny z niektorymi plaskimi,
procz rogow, ktore sie rozmywaja i sam nie wiem, czy to karta, czy to
monitor, bo jak podlaczalem inan karte to juz takich przegiec nie bylo,
tzw. byly jakby inne, ale nadal byly rozmyte.

> Mi ME wtaje w 9 sekund.

mowilem nie o me, tylko outlooku ;)

> A może to połaczene Duron + XP ;-))))

yeah, sure ;) to dlaczego na pentium4 czas wydluza sie dwukrotnie :):wq

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|