Re: amd athlon czy intel?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 02:34:46 MET DST

On Sat, 13 Jul 2002 23:28:20 GMT, "Krzysztof" <zajkomi_at_yahoo.com>
wrote:

>AMD jak przegrzejesz, to go wyrzucisz.
Tylko zeby cos takiego sie stalo trzeba si ekonkretnie postarac np.
zdjac radiator.

>Jest to efekt wyscigu miedzy AMD i Intel. AMD leci na wydajnosc i olewa
>klienta, ktoremu stopila sie mobo. Najwyzej kupi sobie druga mobo. Co z
Czesto zdejmujesz radiator z procka w czasie pracy?

Uzywalem juz niejednego grzejnika w wykonaniu Cyrixa, kilku inteli i
rownie duzej ilosci AMD i ani razu nie udalo mi sie stopic gniazdka na

Pozdrawiam
GLide

--
Glide