Re: Odp: Komputer do 5000 z

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 02:01:39 MET DST

Dnia 14 Jul 2002 19:52:21 +0200 niejaki(a) plachecki_at_post.pl (<> CooLBaRT
<>) napisal(a):

> konifg jak wyżej z tym że d800 nie podkręcony no i B4 (nawet k7t le :) -
> działa swietnie, nie swapuje, ja tam nie wiem, ale to imho historia
> wyssana z palca.

no nie powiedzialbym bo sie jakies 2h nad tym bawilem, a potem
powiedzialem, ze ja nie od tego systemu jestem i wyszedlem ;)

to mogla byc kwestia jakiegos durnego ustawienia w windows, ten system
jest taki, ze on wie lepiej, a do GUI z xp to... nie za bardzo mi to gui
odpowiada, to tak jak kobiety majace silikony wazace wiecej niz one
same... :)

co mnie dziwi system sie przy mnie nie zawiesil, wiec jest stabilny, bo
przy mnie prawie kazdy windows leci na leb na szyje :)

> poza tym jestem bardzo zadowolny, wszytko (na czele z office xp) i
> innymi uruchamia sie szybko i bez zadyszki, może (jeśli to prawda) to
> gość ma nie durona, ale celerona, nie 800_at_1000 a 300, nie 512 ramu tylko
> 128, i nie B2 ale u5 ???

o ile mnie pamiec nie myli to d800/512mb ram/Barracuda2 (20gig?)/msi k7t
le/sb live (wersja -?)/zoltrix rainbow/geforse 2mx(?)/codegen big

> p.s. w tle uruchomione mam sporo (zapro, gg3d, apache, mysql, speedfan,
> flashget, daemontools,clonecd tray, sofcik do epsona, bankrut, nav pro,
> adaware, i audo hq z SB live!

bash-2.05a$ ps -A|wc -l
     77
bash-2.05a$ free
             total used free shared buffers cached
Mem: 642948 637812 5136 0 30312 462656
-/+ buffers/cache: 144844 498104
Swap: 56192 848 55344

aktualnie system stoi luzem, co mu sie rzadko zdarza ;) ale i tak za
chwilke ide spatku, kolejnego filtra do gimpa nie bedzie ;)

> p.p.s planuje wymienic proca na jakiegos xp

co by do systemu pasowalo? :)

> (i to za jakis
> zas -powiedzmy w okolicach gwiazdki), ale nie ze wzgledu na brak mocy,m
> tylko na spadajace ceny :)

myslenie przyszlosciowe to sie nazywa :) i o to chodzi :) a moc ci sie
przyda kiedys w przyszlosci :)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|