Re: Odp: Komputer do 5000 z

Autor: Roman Krawczyński (sirrogerDEL_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 11:17:10 MET DST

Witold Wladyslaw Wojciech Wilk <maniack-
news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> napisał:

> taaa... mi sie tak zawsze dzialo przy rozpedzaniu napedu - system spi.
> natomiast w linuxie to po prostu z jednego interfejsu ide korzystac
> nie moge na ten czas, reszta jest labem.

Takie spowoolnienie zauważam tylko w grach. Przy normalnej pracy jakoś tego
nie odczuwam. Co najwyżej "staje" program, który chce cos odczytać ale
reszta systemu pracuje normalnie. I to jest najlepsze w XP.

> no, nigdy nie wiadomo. fakt, faktem, to lcd nie crt, wiec jest tylko
> 1024x768, ale jesli trafisz na dobry monitor to moze sie tak zdarzyc,
> ze karta bedzie psuc obraz.

Jak ja nie ustawie wyższej rozdzielczości, to nikt tego nie zrobi ;)

> no jakos co niektore inne marki tak nie robia, chyba ze user sie
> postara :)

Chodzi mi o zasade - jak coś ma sie zepsuc, to sie zepsuje zaraz po tym jak
sie skończy gwarancja. W myśl tej zasady padł mi CD w wieży, zepsuł sie
monitor i burza spaliła modem.

> hmmm... to na poczatek niech wezmie rewower, zaladuje 3 kule co druga
> dziurke w bebenku, pokreci i zabawi sie w ruska ruletke :)

No nie przesadzaj. Nie kupuje Samsunga ;-)
Jedna kula wystarczy :-)

> yeah, baby :) no i to jest cos, ja mam obecnie tylko dwa glosniki, a
> ten ma surround ;)

Tylko w moim pokoju sie troche marnuje :(

> btw: polec mu, by sobie hifi kupil ;)

Jak mu syn dorośnie, to sam mu powie ;-)

> spytaj sie. zawsze ograniczasz koszt, ktory mozesz wpakowac gdzie
> indziej - lepsiajsza karta, lepsiajszy moniotr.

No już troszke za późno. Ale przy głośniczkach nie miałem nic do gadania -
miały byc i koniec.

> thomson... calkiem fajna firma. moze tak zle nie bedzie. ale zobaczy
> sie w prawniu, no nie? :)

Ano :)

> zdrowsze, nie zdrowsze. ja zaczynalem od wypuklego bocznie hyundaya
> 14" i efekty tego moniotra odczuwam do dzis.

Ja zaczynałem od 14'' Mitsu z kinskopem Samsunga.
I tez odczuwam do dziś efekty :(

> przy obecnym lg 575n
> lepiej trafilem, obraz jest calkiem dobry, prownywalny z niektorymi
> plaskimi, procz rogow, ktore sie rozmywaja i sam nie wiem, czy to
> karta, czy to monitor, bo jak podlaczalem inan karte to juz takich
> przegiec nie bylo, tzw. byly jakby inne, ale nadal byly rozmyte.

Ja 3 lata temu kupiłem Philpsa Brilliance 107 MP (kosztował 2225 zł) i
jestem bardzo zadowolony z tego monitora. Szkła w okularach zmieniałem
ostatnio 2,5 roku temu :)
Chwilkę zwątpienia przezylem po zakupie laptopa. Jak popatrzyłem przez 2
godz. na LCD i przeniosłem wzrok na CRT to doznałem szoku - jaki ten obraz
wypukły i rozmazany ;)

> mowilem nie o me, tylko outlooku ;)

Widocznie coś nie zrozumiałem. Wczoraj odpowiadałem po powrocie z imienin
(co prawda byłem trzeźwy, ale troszkę zmęczony ;)
OE uruchamia sie 2-3 sekundy (z QuoteFix'em).

> yeah, sure ;) to dlaczego na pentium4 czas wydluza sie dwukrotnie
> :):wq

dobra. już koncze te żarty ;)
Po porstu czasami jeden programik potrafi rozwalić cały system :-(
A nie miał przypadkiem zainstalowanego Kaspersky Antivirus ?

--
Pozdrawiam
Romek