Re: Odp: Komputer do 5000 z

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 22:29:51 MET DST

Dnia Fri, 12 Jul 2002 20:53:12 +0200 niejaki(a) "Roman Krawczyński"
<sirrogerDEL_at_klub.chip.pl> napisal(a):

> Może w przyszłości. Ostatnio pamiec poszła trochę do góry, więc nie ma
> co szaleć ... :(
> Poza tym mam XP Pro na 192 MB i XP Home na 240 MB i działa całkiem
> całkiem.

ja mialem 2000 kidys i na 192 to on czkawki przy mnie dostawal. a to
glownie dlatego, ze ja jestem taki user co potrafi nauruchamiac uuuuzo
programow. dopiero linux mnie zaspokoil :) z mniejszymi wymaganiami.

btw: mam 640mb ramu.

> Dlaczego ?

nie napisalems jaka firma, wiec domyslnie gf4 firmy swistak. lepiej kup
gf3, ale markowy, np. leadtek, msi, gainward, elsa. dobre, pewne firmy.

> Kumpel ma i nie jest taki najgorszy.

no to jest kestia gustu, zrob plytke z duzym zipem i ja nagraj. wloz do lg
ktorego kupisz i skopiuj na dysk. rozpakuj. bezblednie? bo tak jeszcze z
3-4 razy. jesli rozpakuje sie ok to trafiles w model

jesli bedzie mu sie trzymalo dma - to trafiles w model

jesli bedziesz mogl go w jakis sposob zwolnic - trafiles na model

jesli sien nei bedzie wieszal przy plytkach 90min i wzwyz - trafiles w
model

moznaby tak to wymieniac. ogolnie lg sa znane jako popularne, ale
niekoniecznie dobre czytniki. ja mojego asusa zajezdzam codziennie po
kilka godzin od trzech lat i ani razu nie slyszlaem od niego zalu, ze sie
zmeczyl. a kumpel kupil sobie lg'ka i na drugi dzien wyladowal od w
serwisie. po miesiacu dostal z powrotem, to tym raze rozwalil plytke i sie
uszkodzil, znow w serwis, ledwo wrocil (naprawiony) to czytaj z bledami,
poszedl do serwisu raz jeszcze. gosc sie wkurzyl, kupil teaca, a tego lg
opylil tesciowej. dalszego losu lg nie znam, ale teac zawodu nie sprawil.

> Nie będzie za często używany ;)

kumpel mial to. modemu uzywal moze z 200-250h w ciagu calego okresu
posiadania kompa. rowniutenko, po roku, ten modem padl. jakby bylo malo to
zachowywal sie polsprawnie i wpiepszylo wiele impulsow, na proby
reanimacji...

takich przypadkow jest wiecej.

> Na początek wystarczy ;)

masz hifi? kup sobie kabel w elektronicznym, a jak masz talent to sam
sobie taki kabel (maly jack <-> chinch (? zaleznie od wiezy) ).

efekt lepszy, tanszy.

> A tu dlaczego ?

Highvision... highvision... maja oni wogole jakas strone, bo po 15
minutach googlowania NIC NIE MA. firma swistak.

jesli chcesz kupic moniotr a nie podrobke monitora to kup cos lepszego, a
jak powiadaja oszczedny placi dwukrotnie. nie pakopwalbym sie w
highvision, ale w neca, sony, iiyama...

> Linux nie wchodził w rachubę.

why? bnizamy koszta, a dziala tak samo, a newt i lepiej. nie jest tak
wymagajacy.

> Poza tym XP nie jest taki zły. Jest to jedyny system, który wytrzymał
> bez przeinstalowania ponad 2 miesiace intensywnego uzytkowania (poza
> linuxem oczywiście :)

no jarozumiem, ze trzeba isc do przodu, ale kumplowi na d800_at_1000/512mb
ram/msi k7t le/barracuda2 ten system chodzil... no coz... chodzil. nic
pozatym. swapowal jak wariat. a co on tam uruchomil? odwazyl sie uruchomic
outlooka. start outlooka trwal pol minuty. gosc stwierdzil ze to normalne.

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|