Re: Odp: Komputer do 5000 z

Autor: Roman Krawczyński (sirrogerDEL_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 20:53:12 MET DST

Witold Wladyslaw Wojciech Wilk <maniack-
news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> napisał:

> ok, choc dla xp mozna wiecej ;)

Może w przyszłości. Ostatnio pamiec poszła trochę do góry, więc nie ma co
szaleć ... :(
Poza tym mam XP Pro na 192 MB i XP Home na 240 MB i działa całkiem całkiem.

> o boze

Dlaczego ?

> o boze

Kumpel ma i nie jest taki najgorszy.

> o boze

Nie będzie za często używany ;)

> o boze

Na początek wystarczy ;)

> o boze

A tu dlaczego ?

> nie uzywam, nie znosze, itp.

Linux nie wchodził w rachubę.
Poza tym XP nie jest taki zły. Jest to jedyny system, który wytrzymał bez
przeinstalowania ponad 2 miesiace intensywnego uzytkowania (poza linuxem
oczywiście :)

> o boze ;)

Ale komputer jest na firme, wiec wyniesie ok 4800 zł netto :-)

Zresztą miałem za mało czasu żeby sie przygotować do doradzenia i niestety
sklep był juz wybrany wczesniej, co zawęziło pole manewru :-|

--
Pozdrawiam
Romek