Re: CD-RW Samsung SW-232BRA

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 22:45:18 MET DST

> Jak dużo używasz nagrywarki? Ile CD wypaliłeś w ciągu tych 3 miesięcy?

Jakies 30 sztuk.

> Jak może paść stacja w dwa tygodnie? Co Ty robisz z tym sprzętem?

Nic nadzwyczajnego, to jest po prostu tak podly jakosciowo sprzet.

> Gdyby to co mówisz było prawdą to Samsung nie produkowałby takiego
> sprzętu bo by mu się nie opłacało. To nie jest organizacja harytatywna.

Jak widac, sie oplaca. ECS rowniez jeszcze nie zbankrutowal produkujac
badziewne plyty. IBM rowniez nie stoi na krawedzi bankructwa dzieki
nieszczegolnie udanej serii dyskow DTLA. I tak dalej.

> CD-RW o którym mówię ma MTBF 120 tysięcy godzin przy 20% obciążeniu.

Jasne. Windows 9x tez wg. producenta jest stabilnym i wydajnym systemem
operacyjnym.

> Nie pytałem o uprzedzenia do marki Samsung lecz o doświadczenia
> użytkowników tego konkretnego modelu nagrywarki. Czujesz bluesa?

Wiec Ci napisalem, czego mozesz sie spodziewac po tym konkretnym modelu
nagrywarki. Jesli jestes w stu procentach pewien, ze nie mam racji za
grosz, to smialo, kup sobie ten naped :> Aha, no tak -- juz kupiles.

> Ktoś o choć minimalnej orientacji w marketingu będzie wiedział, że

Marketing a rzeczywista sytuacja to dwie rozne rzeczy.

> sytuacja którą opisałeś (sprzęt pada notorycznie po 2 tygodniach)
> nie może mieć miejsca w przypadku firmy o takiej renomie jak Samsung.

Jakiej to mianowicie renomie? Bo jedyna opinia o Samsungu jaka znam i jaka
napotkalem, to taka, ze firma ta produkuje dobrej lub bardzo dobrej
jakosci elementy elektroniczne i fatalnej jakosci urzadzenia mechaniczne.
Praktyka potwierdza to w stu procentach.

> 2 tygodni pracy. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdy stacji 1.44
> używa się sporadycznie... To samo nagrywarki. No chyba że mowa o piratach.

Obys sie nie zdziwil. Mimo wszystko, zycze jednak satysfakcji z udanego
zakupu i bezawaryjnej pracy przez wiele lat.
EOT z mojej strony.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..