Re: Odp: Komputer do 5000 z

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Sun 14 Jul 2002 - 19:52:21 MET DST

login... Witold Wladyslaw Wojciech Wilk
pass.... maniack-
news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl
wrote...

> no jarozumiem, ze trzeba isc do przodu, ale kumplowi na
> d800_at_1000/512mb ram/msi k7t le/barracuda2 ten system chodzil... no
> coz... chodzil. nic pozatym. swapowal jak wariat. a co on tam
> uruchomil? odwazyl sie uruchomic outlooka. start outlooka trwal pol
> minuty. gosc stwierdzil ze to normalne.

konifg jak wyżej z tym że d800 nie podkręcony no i B4 (nawet k7t le :) -
działa swietnie, nie swapuje, ja tam nie wiem, ale to imho historia
wyssana z palca.
poza tym jestem bardzo zadowolny, wszytko (na czele z office xp) i
innymi uruchamia sie szybko i bez zadyszki, może (jeśli to prawda) to
gość ma nie durona, ale celerona, nie 800_at_1000 a 300, nie 512 ramu tylko
128, i nie B2 ale u5 ???
poza tym NTG - od SF są inne grupy ;)

p.s. w tle uruchomione mam sporo (zapro, gg3d, apache, mysql, speedfan,
flashget, daemontools,clonecd tray, sofcik do epsona, bankrut, nav pro,
adaware, i audo hq z SB live!

p.p.s planuje wymienic proca na jakiegos xp (i to za jakis
zas -powiedzmy w okolicach gwiazdki), ale nie ze wzgledu na brak mocy,m
tylko na spadajace ceny :)

  Plachecki_at_post.pl . ,,,,,
   gsm 5o1 o9 86 87 . :[o^o]:
           gg 68477 . (_)