Re: CD-RW Samsung SW-232BRA

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 21:11:18 MET DST

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Nagrywarka 8/3/32, CD-ROM -- oba napedy padly w ciagu 3 miesiecy od
> zakupu. Wymienione rowniez, w takim mniej wiecej czasie.
> Zazadalem Teaca :)

Jak dużo używasz nagrywarki? Ile CD wypaliłeś w ciągu tych 3 miesięcy?

> Dalej -- twardziel 10GB, uzywany jako dyskietka (delikatnie -- nie mam
> w zwyczaju rzucac dyskami): siedem lub osiem egzemplarzy w ciagu niecalego
> roku.

Nigdy nie miałem HDD samsunga... wiec nie wypowiem się...

> Stacja dyskietek -- dwa tygodnie, kolejna miesiac.

???
Jak może paść stacja w dwa tygodnie? Co Ty robisz z tym sprzętem?

> Przestalem kuowac sprzet Samsunga, poza monitorami (tam sie moze
> zepsuc podstawka, co mi specjalnie nie przeszkadza ;) ).
> U znajomych podobnie -- dyski, CD-ROMy, DVD itp. -- sypia sie jak
> ulegalki. Jest to w sumie sposob na posiadanie wiecznie nowego sprzetu :)

Gdyby to co mówisz było prawdą to Samsung nie produkowałby takiego
sprzętu bo by mu się nie opłacało. To nie jest organizacja harytatywna.

CD-RW o którym mówię ma MTBF 120 tysięcy godzin przy 20% obciążeniu.

> Twoj wybor. Ja bym nagrywarki Samsunga dobrowolnie nie wzial nawet za
> darmo, szkoda plytek, nerwow i pieniedzy (36 dolarow to w koncu cena np.
> uzywanego Teaca W54E).

Pożyjemy zobaczymy...

> Skoro wiesz jak zawsze najlepiej, to po co prosisz o rady?

Nie pytałem o uprzedzenia do marki Samsung lecz o doświadczenia
użytkowników tego konkretnego modelu nagrywarki. Czujesz bluesa?

> Kup sobie ten naped,

Właśnie sobie kupiłem.

> tylko potem nie slij na grupe postow z prosba o wyjasnienie,
> czy taki a taki objaw swiadczy o konczacej sie nagrywarce...

Nie bój się o to.

> Obawiam sie, ze wsrod czytajacych te grupe nie znajdziesz wielu osob
> uzytkujacych ten naped -- nikt o chociazby minimalnej orientacji w rynku
> sprzetu raczej nie kupi sobie produktu Samsunga, w ktorym jest wiecej
> mechaniki niz guziczek Power :>

Ktoś o choć minimalnej orientacji w marketingu będzie wiedział, że
sytuacja którą opisałeś (sprzęt pada notorycznie po 2 tygodniach)
nie może mieć miejsca w przypadku firmy o takiej renomie jak Samsung.
Po prostu taka firma nie może sobie pozwolić na wypuszczenie takich
bubli... Nie wiem czy po prostu te opowieści to zwykłe bajki czy
może sprzęt był celowo niszczony czy niewłasciwie użytkowany ale
po prostu nie potrafię uwierzyć, że stacja dysków może paść w ciagu
2 tygodni pracy. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdy stacji 1.44
używa się sporadycznie... To samo nagrywarki. No chyba że mowa o piratach.