Re: CD-RW Samsung SW-232BRA

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 20:37:46 MET DST

> Po jasną cholerę mi 3x droższy sprzęt robiący TO SAMO?

Zeby miec gwarancje, ze zrobi to na pewno poprawnie?

> Jak duże są Twoje doświadczenia? Bo ja nie mam do Samsunga żadnych
> zastrzeżeń. Używałem w życiu monitora SVGA, mikrofalówki, video tej
> firmy i żadne z tych urządzeń nie sprawiało mi żadnych problemów.

Nagrywarka 8/3/32, CD-ROM -- oba napedy padly w ciagu 3 miesiecy od
zakupu. Wymienione rowniez, w takim mniej wiecej czasie. Zazadalem Teaca
:) Dalej -- twardziel 10GB, uzywany jako dyskietka (delikatnie -- nie mam
w zwyczaju rzucac dyskami): siedem lub osiem egzemplarzy w ciagu niecalego
roku. Stacja dyskietek -- dwa tygodnie, kolejna miesiac. Przestalem
kuowac sprzet Samsunga, poza monitorami (tam sie moze zepsuc podstawka, co
mi specjalnie nie przeszkadza ;) ).
U znajomych podobnie -- dyski, CD-ROMy, DVD itp. -- sypia sie jak
ulegalki. Jest to w sumie sposob na posiadanie wiecznie nowego sprzetu :)

> Trzy lata? Chłopie! Za trzy lata to ja pewnie będę miał nowy komputer
> a w nim nagrywarkę DVD albo bóg wie jeszcze co tam będzie nowego...

Twoj wybor. Ja bym nagrywarki Samsunga dobrowolnie nie wzial nawet za
darmo, szkoda plytek, nerwow i pieniedzy (36 dolarow to w koncu cena np.
uzywanego Teaca W54E).

> Bajki waćpan pleciesz. Spekulacje niczym niepoparte.

Skoro wiesz jak zawsze najlepiej, to po co prosisz o rady? Kup sobie ten
naped, tylko potem nie slij na grupe postow z prosba o wyjasnienie, czy
taki a taki objaw swiadczy o konczacej sie nagrywarce...

> Albo choc poprzedni model, 24x? Prosze o opinie UZYTKOWNIKOW lub
> chociaz wskazanie wiarygodnych testow jakosci z tym modelem!

Obawiam sie, ze wsrod czytajacych te grupe nie znajdziesz wielu osob
uzytkujacych ten naped -- nikt o chociazby minimalnej orientacji w rynku
sprzetu raczej nie kupi sobie produktu Samsunga, w ktorym jest wiecej
mechaniki niz guziczek Power :>

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..