Re: CD-RW Samsung SW-232BRA

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 02:50:46 MET DST

Pszemol napisal(a):

> Ktoś o choć minimalnej orientacji w marketingu będzie wiedział, że
> sytuacja którą opisałeś (sprzęt pada notorycznie po 2 tygodniach)
> nie może mieć miejsca w przypadku firmy o takiej renomie jak Samsung.
> Po prostu taka firma nie może sobie pozwolić na wypuszczenie takich
> bubli...

no to kolejne 2 historie:
dysk samsunga (chyba 5GB) - chodził, nie psuł się, ale miał tendencję do
przycinania się - w czasie kopiowania dużych plików raz na minutę stawał
na kilka sekund, po czym ruszał dalej...

kolejny dysk - jakieś 17GB - nie chce ruszyć na kontrolerze UDMA66
(płyta Soyo BA IV+) - powodował wieszanie się systemu.

i jeszcze jedna - nagrywarka 12x kupiona na promocji (niebywała okzaja)
w MM padła po niecałym miesiącu...

> Nie wiem czy po prostu te opowieści to zwykłe bajki

aha - straszę nimi znajomych, jak mnie wkurzają :-)))

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl