Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: Rogus-the-chosen (rogus_at_wikings.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:14:31 MET DST

synu wez se ecs za 200 to potem bedziesz mogl wywalic ta plyte a nie dlugo
ma wejsc kt 400 i bodajze ddr ktore pracuja z ta szybkoscia mowie ci ja
teraz mam ecsa a sprzet mam naprawde mocny i wszystko dziala piknie co
prawda raz mialem problem ale tam nie bede mowil szczegolow bo to byla
blachostka i nie wynikala z winy plyt. Pozatym ta plyta obsluguje pamieci
266 ktore sa tanie wiec nie oplaca ci sie plyta ktora obsluguje 333 bo jest
za droga. Ale jak sie uprzesz godna polecenia je st Ga-vrxp bo na asusa to
cie pewnie nie stac :)