Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 21:13:06 MET DST

Dnia Fri, 5 Jul 2002 16:14:31 +0200 niejaki(a) "Rogus-the-chosen"
<rogus_at_wikings.pl> napisal(a):

> synu wez se ecs za 200 to potem bedziesz mogl wywalic ta plyte a nie

ojcze! [ ;) ] nie kazdy ma wystarczajaco pieniedzy by kupowac co miesiac
nowy sprzet!

> dlugo ma wejsc kt 400 i bodajze ddr ktore pracuja z ta szybkoscia mowie
> ci ja teraz mam ecsa a sprzet mam naprawde mocny i wszystko dziala
> piknie co prawda raz mialem problem ale tam nie bede mowil szczegolow bo
> to byla blachostka i nie wynikala z winy plyt. Pozatym ta plyta
> obsluguje pamieci 266 ktore sa tanie wiec nie oplaca ci sie plyta ktora
> obsluguje 333 bo jest za droga. Ale jak sie uprzesz godna polecenia je
> st Ga-vrxp bo na asusa to cie pewnie nie stac :)

wiesz, jak ja sie przesiadlem wczoraj, solidnie z procompa b687 (i440bx)
na msi bx master (tyz beiks), to az mnie wgielo w fotel. doprawdy.
doslownie wszystko jest predzej, i to WIDAC :) mysz dziwnie nie
przystopowuje nawet. jak skladalem innym ludziom kompy to zwalalem wine na
takie a nie inne dzialanie na powody tj. procek, grafika, blah, blah,
blah. jeden zestaw filtrow w gimpie lecial nominalnie 32min. teraz 25min.
nic inengo poza plyta sie nie zmienilo! pewnie lepiej wykonane i/o
agp-mostek-ram
         \-cpu

nikomu nie polece tanich plyt, vel procomp, vel, ecs, vel costamcostam.
jesli sie kupuje plyte to nalezy wyskrobac kaske na cos dobrego i miec
swiety spokoj.

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|