2 wentylatory i 1 zasilanie

Autor: Piotr S. (azazel69_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 18:54:02 MET DST

Witam
Mam w obudowie 2 wentylatory 80x80x25 ktore maja wyjscia 3 przewodowe (12V)
Poniewaz na plycie zostalo mi jedno gniazdko zasilania ze zlaczem 3
przewodowym i oba wentylatory kreca sie za szybko (3000obr.) to moze
rozwiazaniem byloby podlaczenie ukladu 2 wentyli i 1 zasilania szeregowo tak
aby kazdy z wentyli byl zasilany 6V . W sumie prosta sprawa ale nie
chcialbym tego sknocic :) wiec moglby ktos napisac jak to zrobic . Ktory
kabelek z ktorym (czerwony to chyba 12V a czarny to masa , obroty mnie nie
interesuja ) .
pozdr.

 Piotr Sobkowiak
 ICQ : 15883900