Re: 2 wentylatory i 1 zasilanie

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 20:32:57 MET DST

"Piotr S." <azazel69_at_NOSPAM.wp.pl> wystukał
(news:afva49$1vk7$1_at_pingwin.acn.pl):

> Mam w obudowie 2 wentylatory 80x80x25 ktore maja wyjscia 3
> przewodowe (12V) Poniewaz na plycie zostalo mi jedno gniazdko
> zasilania ze zlaczem 3 przewodowym i oba wentylatory kreca sie za
> szybko (3000obr.) to moze rozwiazaniem byloby podlaczenie ukladu 2
> wentyli i 1 zasilania szeregowo tak aby kazdy z wentyli byl
> zasilany 6V . W sumie prosta sprawa ale nie chcialbym tego sknocic

Czerwony z plyty do czerwonego 1 wentyla, czarny tegoz do czerwonego
drugiego wentyla i wreszcie ostatni wolny do czarnego z plyty.
Wprawdzie po takim polaczeniu po 3 tygodniach spalilo zasilacz :-( ale
to chyba przypadek, bo padlo tego dnia wiecej zasilaczy w miescie.
Zlutowane bylo porzadnie.
Pozdrawiam
Egghead