cd rom samsung

Autor: maciejj (maciejj47_at_wytnijto.wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 16:43:02 MET DST

Witam
Mam starego samsunga (bez gwarancji), który leży sobie w szafce ponieważ
robi błędy w kopiowaniu oraz nie czyta dokładnie. Facet w serwisie
powiedział, że w związku z kosztami naprawa jest nie opłacalna
(prawdopodobnie mechanizm napędu) i ja się z tym zgadzam. Ale skoro sobie
tak leży, czy jest jakiś program, który testuje dokładnie cdrom-y i pokazuje
w przybliżeniu czy jest wadliwy mechanizm, napęd, albo układ optyczny.
Słyszałem gdzieś, kiedyś na tej grupie, że można wyregulować laser, tylko
jak i czym to sprawdzić?

Pozdrawiam.