Re: cdr soft i integracja z explorerem

Autor: Adam Gołąbiewski (adam_at_pac.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:32:49 MET DST

Użytkownik "tbg" <tbg_at_data.pl> napisał w wiadomości
> Ktory ze znanych Wam programow do nagrywania ma opcje integracji z
> windowsowym eksplorerem, tak aby traktowal nagrywarke jak dysk i zwykle
> drag&drop powodowalo zapis na plytce?
> Dodam, ze ja to wystrzegam sie takich opcji, ale klient chce bardzo i nic
mu
> sie nie da wytlumaczyc, ze takie wodotryski to nie dzialaja.

Kazdy program do nagrywania pakietowego, np. DirectCD. Praktycznie w kazdym
zestawie oprogramowania dla nagrywarki jest tez program do nagrywania
pakietowego. Taki "wodotrysk" jak to nazwales, to bardzo przydatna funkcja i
napewno dzialajaca.

                Adam Gołąbiewski
 www.jurata.prv.pl - oferty wczasów
                  nad Bałtykiem