Re: 2 wentylatory i 1 zasilanie

Autor: Silvio Manuel (silvio_manuel_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 21:20:00 MET DST

Ja podłączam nie do płyty głównej ale do dużych wtyczek kabli zasilacza.
Kupiłem za dychę 100 końcówek kablowych (niepamiętam średnicy) i przy pomocy
zwykłych kombinerek zacisnąłem dość solidnie i estetycznie na odizolowany
kabel od dużego wiatraka. Podłączenie czerwony-czarny to niższe napięcie i
mniejsze obroty ale cichsza praca. Podłączenie żółty-czarny to wyższe
napięcie i odwrotny efekt (częściej się takie wiatraki jarają).