Re: Skladam nowy komuuter- komentarze

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 18:39:22 MET DST

> Rozwaze, dzieki. A cichy? Komp stoi w pokoju, gdzie klebi sie cale
> domowe zycie?

ja mam poprzedni model bez regulacji obrotow i reguluje go sam speedfanem. Moj kolega go ma i twierdzi ze jest cichy, ale cichy to pojecie wzgledne. Grunt ze nie kosztuje majatku jak jakies zalmany i inne cuda ;-)

> To raczej DVD, patrzac w przyszlosc.

pioneer robi naprawde dobre napedy dvd

> To odczekam na wiekszy przyplyw gotowki i kupie LCD :-). A zamiast
> Asusa MSI i obudowa Chiefteca :-).

dobrze ze przynajmniej do plyty MSI Cie przekonalem (chyba ze chcesz poczekac, niedlugo sie pojawia MSI na KT400 :-) )
co do monitora LCD to raczej bym sie wstrzymal jesli lubisz pograc, poczytaj porownanie monitorow standartowych z LCD na www.tomshardware.pl , bardzo ciekawy artykul.

> Dzieki :-)

no problem
pzdr.