Re: Poradzcie: najtansza plyta z DDR pod Durona ??

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 18:34:13 MET DST

On Wed, 3 Jul 2002 13:29:39 +0200, "j23" <wiesiek_at_supra.com.pl> wrote:

>A ile razy Ci sie to zdarzylo? A morze tak jak "Krzysiek >" nie handlujesz
>nowym sprzetem?

Wszystkie tsy ktore mialem w lapkach nie dzialay na asynchr.
ustawieniu pamieci 100/133 Szkoda bo przy 100/100 demonem wydajnowsci
nie sa a na innych plytach takie ustawienie problemem nie jest.
Dla mnie albo powinni te opcje usunac albo mam prawo sadzic, ze plyta
nie jest sprawna (nawet jesli serwis i uzytkownicy mowia ze ten tymp
tak ma)
Z tych trzech jedna byla niesprawna od nowosci pomogla _druga_ wymiana
w serwisie.
Oczywiscie 3 to za malo aby wysnuc jakiekolwiek wnioski do statystyk,
ale reszte mozna uzupelniec lamentami na liscie. Na oko wypada jeden
zadowolony na jednego niezadolonego. To troche za duzo nawet jesli to
niezadowolenie wyniika z syndromu 100/133.

Pozdrawiam
GLide

PS. I nie pisz przypadkiem, ze jak sie nie umie......... :->

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl