Re: Skladam nowy komuuter- komentarze

Autor: Tomasz Bauer (tbauer_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 18:15:46 MET DST

On Wed, 3 Jul 2002 16:35:56 +0200, "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl>
wrote:

>za jakosc trzeba placic, jesli chcesz miec pewnosc, nie miec skokow napiecia itp to kup lepszy.
To prawda, pewnie doloze to co ujme z plyty :-)
>MSI KT3 Ultra ma wszystko czego Ci trzeba i kosztuje tylko 460 PLN
Rzeczywiscie masz racje, nie wiem, dlaczego to przeoczylem. Moze z
powodu narzekan na AmiBios. Ale ilez razy dziennie czlowiek w Biosie
grzebie :-)?

>kup titana TTC-D5TB/TC, sam reguluje obroty w zaleznosci od temp. i niewiele kosztuje. chlodzi tez dobrze.
Rozwaze, dzieki. A cichy? Komp stoi w pokoju, gdzie klebi sie cale
domowe zycie?
>jak kupisz MSI to nie bedzie problemow z kingstonem, chociaz nie slyszalem o tych problemach asus+kingston
AnandTech.com o takowych donosil.

>ja wybralem Leadteka GF4 Ti4200 za 820 PLN
Dodatkowe >200 zl :-(. Chyba odpada.

>wzialbym DVD pioneera X16 lub CDroma TEAC'a
To raczej DVD, patrzac w przyszlosc.

>szkoda oczu...
Nie jest taki zly. Przy dobrej karcie graficznej (mam Miro12SD- w 2D
jest swietna), daje naprawde przyzwoity obraz. Wiem, co mowie, bo w
pracy mam siedemnastke IIyamy na Matroxie i moge porownac. inna
sprawa, ze nie wiem, co bedzie w 3D :-(.

>na pewno nie bralbym plyty asus'a, szkoda kasy.
>zostaw sobie reszte na lepszy monitor - minimum 17 cali :-)
To odczekam na wiekszy przyplyw gotowki i kupie LCD :-). A zamiast
Asusa MSI i obudowa Chiefteca :-).
Dzieki :-)
Pozdrawiam :-)
      Tomek B.