Re: Skladam nowy komuuter- komentarze

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 18:42:58 MET DST

Tomasz Bauer <tbauer_at_chem.uw.edu.pl> napisał(a):
<andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote:

>Znowu drozej :-(

Ale chyba IIRC niewiele. Za to wydajnosc sporo wieksza.

>Wiem, TEAC swietny, ale za rok czy dwa sypna sie plytki na DVD (nie
>sadzisz, ze nas to czeka?) i co wtedy?

Trudno powiedziec. Filmy sa dostepne od dosc dlugiego juz czasu,
ale wysypu gier jakos nie widac. Nie sadze, zeby to tak szybko sie
zmienilo. Byc moze jak sie upowszechnia nagrywarki dvd-r(w), to
cos drgnie, ale to znowu kwestia IMHO nie miesiecy a roku, dwoch.
A tego czasu zakupiony dzis czytnik dvd moze nie doczekac :-)

Andy