Re: Skladam nowy komuuter- komentarze

Autor: Tomasz Bauer (tbauer_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 19:21:45 MET DST

On Wed, 3 Jul 2002 18:39:22 +0200, "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl>
wrote:

>ja mam poprzedni model bez regulacji obrotow i reguluje go sam speedfanem.
> Moj kolega go ma i twierdzi ze jest cichy, ale cichy to pojecie wzgledne. Grunt ze nie kosztuje majatku jak jakies zalmany i inne cuda ;-)
Fakt, wg najnowszego Chipa glosnosc porownywalna z zalmanami. Wyniki
chlodzenia ma o pare stopni nizsze, ale nie planuje super krecenia ( o
ile w ogole) i ma to chyba male znaczenie.

>dobrze ze przynajmniej do plyty MSI Cie przekonalem (chyba ze chcesz poczekac, niedlugo sie pojawia MSI na KT400 :-) )
>co do monitora LCD to raczej bym sie wstrzymal jesli lubisz pograc, poczytaj porownanie monitorow standartowych z LCD na www.tomshardware.pl , bardzo ciekawy artykul.
Poczytam oczywiscie, choc troche zartowalem z tym LCD. Nie ta cena
:-).

>p.s. ami bios jest naprawde spoko ;-)
Tez tak mysle, na starej plycie mam i nie boli :-).

Pozdrawiam :-)
      Tomek B.

---
Tomasz Bauer-Warszawa