Re: skad sie biora bady?

Autor: Wasiuk (wasiuk_at_2com.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 15:46:17 MET DST

Użytkownik "Marcin Kielesiński" <misterq_at_canpol.pl> napisał w wiadomości
> Witaj. Wasiuk,

Zamknšć,

> Sš komputery które na takie coœ reagujš zamknięciem systemu, wiesz? ;)

Sa ale jak ktos woli wylaczyc listwe to co ty na to???

> Cišgle Ci coœ umyka... Normalnie z reguły każdy program, łacznie ze
> scandiskiem powinien poradzić sobie z naprawieniem błędów FILESYSTEMU
> które powstajš w taki sposób, jaki opisujesz...

To tobie cos umyka, mam wrazenie ze masz mnie za jakiego polglowka. Przeciez
wyraznie napisalem ze GDY GO SIE IGNORUJE (mam na mysli np scandisk). Zeby
wlasnie nie ignorowali np scandisku to by nie bylo tego tematu... bo
wszystko by sie naprawilo i sami nawet by nie wiedzieli co sie zrobilo, a
tak ignoruja i bledy powstaj coraz wieksze...

> A od kiedy to badbloki można naprawić formatowaniem? Zajarz że MYLISZ
> FIZYCZNE USZKODZENIE NOŒNIKA z BŁĘDAMI FILESYSTEMU :))

A jak wytlumaczysz fakt ze scandisk na przyklad wypisze w pewnym miejscu BBB
BBBBBB B, poczym formatujesz i jest wszystko cacy. Fizyczne uszkodzenie jest
wtedy gdy np glowica rypnie o talerz i wiem tego nie idzie juz naprawic -
trwale uszkodzenie, ale jesli bad blok powstanie wlasnie z bledow
filesystemu to idzie naprawic i nie spieraj sie bo tak jest, wiele razy z
kolesiami tak dyski naprawialismy, ze bad bloki ginely...

Wasiuk