Re: Jaka karta dzwiekowa ??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 15:46:27 MET DST

> od sb16pro....
>
> do sblive! nie ma problemow

AFAIR albo SB Pro, albo SB 16, nie znam modelu SB16Pro.
A SB 16 miałem, i zdarzaly mu się zwiechy...
Polecam Audigy, choć pewnie mnie tu zakrzyczą, że Live rulez;)))
Do Audigy dają demo (Gold Mine) gdzie są prezentowane różne efekty dźwiękowe
tak, jak brzmialyby na Live, i jak brzmią na Audigy (czyli z wykorzystaniem
funkcji modelowania dźwięku przez otoczenie) Fajne...
Audigy ma też znacznie lepszy stosunek sygnalu do szumu (ponad 100 dB, o ile
pamiętam), ale to do wykorzystania tylko na naprawdę pierwszorzędnych
głośnikach...
pozdro...
sprocket