Re: skad sie biora bady?

Autor: Marcin Kielesiński (misterq_at_canpol.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 15:18:15 MET DST

Witaj. Wasiuk,

Friday, July 26, 2002, 3:10:02 PM, napisałeś(aś):

> No to jak wyjasnisz fakt, ze ktos zamiast robic Start -> Zamknij -> Zamknąć,
> poprostu wylacza przycisk sieciowy.

Są komputery które na takie coś reagują zamknięciem systemu, wiesz? ;)
A ogólnie jak wyjaśnię? Postępowaniem niezgodnym z wytycznymi używania
windows, niczym innym.

> A przy nastepnym uruchamianiu systemu
> gdy zglasza sie scandisk (bo zglasza sie w tej sytuacji, chyba tego nie
> zaprzeczysz) porostu go ignoruje. Po jakims czasie takiego postepowania
> wlaczenie programu scandisk badz NortonDiskDoktor pojawiaja sie bad bloki B
> badz na czarno zamalowane pola i moze mi powiesz ze te bad bloki powstaly z
> powietrza...

Ciągle Ci coś umyka... Normalnie z reguły każdy program, łacznie ze
scandiskiem powinien poradzić sobie z naprawieniem błędów FILESYSTEMU
które powstają w taki sposób, jaki opisujesz...

> Przeciez to jest efekt wlasnie takiego postepowania!
> Ja wiem ze mozna to naprawic format c:, ale dane sa cenniejsze i nie kazdy
> chce formatowac, a bad blokow robi sie coraz wiecej

A od kiedy to badbloki można naprawić formatowaniem? Zajarz że MYLISZ
FIZYCZNE USZKODZENIE NOŚNIKA z BŁĘDAMI FILESYSTEMU :))

> Wasiuk
Pozdrawiam serdecznie

--
Marcin Kielesiński/MisterQ^dt
mailto:misterq_at_canpol.pl IRC:MiniQ GG:3241746