Re: Opinie na temat LG 19" Flatron 915FT Plus

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 02:32:36 MET DST

On 2 Jul 2002 13:49:56 +0200, <grzegorzp_at_go2.pl> wrote:

>LG Flatron 915 FT Plus to monitor najwyższej klasy, lepszy niż można to sobie
>wyobrazić. Pracuję w firmie, w której mam ponad 50 monitorów przeróżnych firm i
Ja nie musze sobie wyobrazac.

>z pełną świadomością stwierdzam, że lepszego cudeńka nie widziałem. Mało tego:
LOL
Ty to nazywasz cudem? A Eizo moze nie widziales? Barco? Nic ci te
nazwy nie mowia? :-)))))))) LG nie produkuje cudow.

>kupiłem go sobie (prywatnie) ponad rok temu (kosztował wtedy prawie 2000 zł). I
>śmiało mogę stwierdzić, że nie wymieniłbym go na żaden inny.
Wlasnie przesiadlem sie na taki z kiluletniej 17' Eizo (zamienil
stryjek....)

>Ale po kolei: LG Flatron 915 FT Plus to przede wszystkim doskonała geometria
>obrazu. Do tego prześliczne, soczyste kolory i ogromne, rzadko spotykane
Kolory bylyby owszem niezle gdyby to nieiwelkie przebarwienie w
okolicach zegarka...... :-/

>odświeżanie (w rozdzielczości 1024x768 wyciska 120 Hz) a maksymalnie 200 Hz
>przy 640x480 - mówiąc krótko: obraz stabilny i ostry jak żyleta!
Odswiezanie rzeczywiscie ma niezle.

>Ponadto zwróciłbym uwagę na wygląd: po prostu kosmos! Zamiast przycisków
>posiada sensory dotykowe reagujące na potencjał elektryczny. Z tyłu obudowy ma
Wolabym w zamian: zbieznosc taka jak w moim starym Eizo - tam nic nie
trzeba bylo regulowac (w tym Flatronie po lewej wylazi mi czerwony, po
prawej niebieski - niewiele ale jednak), brak pompowania - niestety w
LG na zimno obraz nie miesci mi sie na ekranie, dopiero po 10-15
minutach wyglada ok, ostrosc - nieby ok, ale idealnie nie jest.
Musze przyznac, ze troche sie nasiedzialem zanim doprowadzilem
geometrie to prawie idelanej - udalo mi sie. To samo jednak w Eizo
mialem po prostu bez cudowania.

Prawda jest taka, ze monitor kupilem od znajomego - roczny malo
uzywany (to wiem bo czlowieka znam) i gdyby nie bardzo korzystna cena
zupelnie bym sobie go odpuscil. Zeby bylo ciekawiej to w sklepie
wszystko wygladalo ok, ale wiadomo jak czlowiek uczciwie przysiadzie
zapoda wieksza rozdzialke i odswiezanie to zawsze sie czegos doszuka.

Jeszcze raz klania sie zasada nie kupowania monitora w ciemno. Ty moze
trafiles egzemplarz idealny, ja tylko przecietny co tym bardziej smuci
gdy pomyslimy, ze jest to flagowa 19' CRT firmowana przez LG.
Pocieszam sie tym, ze wtedy w sklepie byl jeszcze jeden egzemplarz -
gorszy niz moj.

>się poważniejszy - oddałem monitor do serwisu. A tam z uśmiechem na twarzy, bez
>szemrania wymienili mi spalony zasialcz na nowy (i to w ciągu 5 dni!). A przy
>okazji dowiedziałem się (w innym serwisie), że gdyby to był inny monitor, to
>nie byłoby co zbierać...
Mozesz zdradzic w jakim miescie bo korci mnie zeby jednak powalczyc z
nimi chocby o to pompowanie :-)

Pozdrawiam
Glide

PS. IMHO ten Flatron to nie jest taki do konca zly monitor, ale jestem
wymagajacy i wiem czego od monitora wymagac. Wszystkie parametry na
papierze sa piekne, ale to nie wszystko.

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl