Re: Opinie na temat LG 19" Flatron 915FT Plus

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 11:09:07 MET DST

On Wed, 3 Jul 2002, GLide wrote:

>+ On 2 Jul 2002 13:49:56 +0200, <grzegorzp_at_go2.pl> wrote:
>+
>+ >LG Flatron 915 FT Plus to monitor najwyższej klasy, lepszy niż można to sobie
>+ >wyobrazić.

 No, nie przesadzaj z tym brakiem wyobraźni :)
 Dla porządku: nie jest najmniejszy i nie ma najwęższej ramki.
[...]
>+ >Ale po kolei: LG Flatron 915 FT Plus to przede wszystkim doskonała geometria
>+ >obrazu. Do tego prześliczne, soczyste kolory i ogromne, rzadko spotykane
>+ Kolory bylyby owszem niezle gdyby to nieiwelkie przebarwienie w
>+ okolicach zegarka...... :-/

 Powiadasz że korekta kolorów w rogach jest nie dośc skuteczna ?
 U mnie co prawda trzeba było dość mocno (jest "5" na skali 0-100)
"podciągnąć" jeden z rogów - ale ponadto nie narzekam.
 Próbowałeś rozmagnesować ?

>+ >odświeżanie (w rozdzielczości 1024x768 wyciska 120 Hz) a maksymalnie 200 Hz
>+ >przy 640x480 - mówiąc krótko: obraz stabilny i ostry jak żyleta!
>+ Odswiezanie rzeczywiscie ma niezle.

 Prawda. Inna sprawa, że przy skrajnych częstotliwościach widzę
nieostrość - ale to może "zasługa" karty (nie szarpię się bo 85Hz
w 1024*768 mi starcza :))
 Prawdą jest również że brałem zakres częstotliwości pod uwagę:
co prawda ciągle stereo się nie ropowszechnia... ;)

>+ >Ponadto zwróciłbym uwagę na wygląd: po prostu kosmos! Zamiast przycisków
>+ >posiada sensory dotykowe reagujące na potencjał elektryczny.
>+ Wolabym w zamian:

 A ja chciałbym mieć *łatwą* możliwość przełączania między oboma
wejściami sygnałowymi :)
 Prawdą jest że ilość regulatorów mnie zadowala :)
[...]
>+ brak pompowania

 Potwierdzam - w porównaniu z ówcześnie oglądanymi modelami
Philipsa i Samsugna (z serii "profesjonalnych" !) pompowanie
jest niemierzalne.

>+ - niestety w LG na zimno obraz nie miesci mi sie na ekranie,

 Też potwierdzam - obraz lekko "się przeciąga" przy nagrzewaniu.
[...]
>+ geometrie to prawie idelanej - udalo mi sie. To samo jednak w Eizo
>+ mialem po prostu bez cudowania.

 Marudzisz :)
 Prawda - wyregulować trzeba samemu. Ale naprawdę przy 19" jakiś
kaloryfer w okolicy może powodować odkształcenia "do korekty",
trudno :)
[...]

 ??? w F915 ?
 Przecież zeznawałeś że nie ma... !