Re: Opinie na temat LG 19" Flatron 915FT Plus

Autor: grzegorzp_at_go2.pl
Data: Tue 02 Jul 2002 - 13:49:56 MET DST

> Warto dołozyc i kupic go zamiast modelu 995 ?

Moim zdaniem to pytanie nie podlega najmniejszym wątpliwościom.

LG Flatron 915 FT Plus to monitor najwyższej klasy, lepszy niż można to sobie
wyobrazić. Pracuję w firmie, w której mam ponad 50 monitorów przeróżnych firm i
z pełną świadomością stwierdzam, że lepszego cudeńka nie widziałem. Mało tego:
kupiłem go sobie (prywatnie) ponad rok temu (kosztował wtedy prawie 2000 zł). I
śmiało mogę stwierdzić, że nie wymieniłbym go na żaden inny.

Ale po kolei: LG Flatron 915 FT Plus to przede wszystkim doskonała geometria
obrazu. Do tego prześliczne, soczyste kolory i ogromne, rzadko spotykane
odświeżanie (w rozdzielczości 1024x768 wyciska 120 Hz) a maksymalnie 200 Hz
przy 640x480 - mówiąc krótko: obraz stabilny i ostry jak żyleta!

Ponadto zwróciłbym uwagę na wygląd: po prostu kosmos! Zamiast przycisków
posiada sensory dotykowe reagujące na potencjał elektryczny. Z tyłu obudowy ma
wbudowany dodatkowy zestaw profesjonalnych złączy typu BNC (z rozdzielonymi
sygnałami kolorów oraz odchylania poziomego i pionowego) pozwalający na
podłączenie drugiego komputera (i proste przełączanie jednym przyciskiem
pomiędzy oba kompami). No i dodatkowo hub z 4 portami USB robi swoje - wygoda
nie do opisania: podłączenie drukarki czy skanera wymaga jedynie sięgnięcia z
tyłu monitora (nie trzeba grzebać gdzieś pod biurkiem).

I na koniec jedna, chyba najważniejsza rzecz: serwis gwarancyjny na "6" z dużym
plusem. Przekonałem się o tym sam jakieś 1,5 miesiąca temu. Podczas burzy
piorun rąbnął w budynek w którym mieszkam. Napięcie, które poszło po kablach
było tak silne, że spaliło 2 silniki w windach wieżowca, wszystkie domofony,
telefony, itd.... A mi z dymem poszła listwa zasilająca, płyta główna, modem,
twardy dysk i monitor (właśnie Flatron). W pierwszej kolejności rozkręciłem go
myśląc, że to tylko bezpiecznik i wymienię go na własną rękę. Problem okazał
się poważniejszy - oddałem monitor do serwisu. A tam z uśmiechem na twarzy, bez
szemrania wymienili mi spalony zasialcz na nowy (i to w ciągu 5 dni!). A przy
okazji dowiedziałem się (w innym serwisie), że gdyby to był inny monitor, to
nie byłoby co zbierać...

Gorąco polecam. Nie pożałujesz.

Pozdrawiam,
Sniper