Re: Cyfrowy aparat

Autor: Tomek (labeo_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 02:52:16 MET DST

Użytkownik "Waldek" <waldekgr_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupić cyfrowy aparat CREATIVE PC-Cam 600.
> W sklepie Wirtualnej Polski stoi po 599 zł.
> Co mozecie o nim powiedziec?
> Czy wart jest tej ceny?

Mam aparat cyfr. ale oczywiscie nie ten. To o czym piszesz to zabawka.
Zdjecia zeby byly przyzwoitej jakosci aparat musi miec matryce minimum 2M
pixele. Pozniej dochodza do tego rozne bajery w zaleznosci co potrzebujesz
np. zoom optyczny. Cene tego zaleznie od marki i ilosci bajerow zaczynaja
sie w sklepach od 1500 zl.

pozdr.
Tomek