Ciągła praca dysków.

Autor: Tomasz Nowak (noto_at_polbox.com)
Data: Sun 26 May 2002 - 12:26:47 MET DST

Przeczytałeś któryś wątek nt. pracy dysków IDE.
W niedługim czasie będę kupował 6 dysków do pracy prawie ciągłej, choć
główne obciążenie będzie przez 12 godzin.
Których powinienem się wystrzegać. Będą pracowały w RAID5 tak więc nie
zależy mi na extra szybki ale na szybkich i trwałych coby za dużo przy
sprzęcie nie siedzieć.
Po pierwszym szukaniu (cenowym) odpowiadają mi Maxtory 4G120J6 120 Gb po 760
zł.
Czy będą odpowiednie ?

Tomasz