lamer poleca:

Autor: Szymon Moniuszko (saj.mon_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 20:14:00 MET DST

Tomasz Nowak <noto_at_polbox.com> napisał(a):

> Przeczytałeś któryś wątek nt. pracy dysków IDE.
> W niedługim czasie będę kupował 6 dysków do pracy prawie ciągłej, choć
> główne obciążenie będzie przez 12 godzin.
> Których powinienem się wystrzegać. Będą pracowały w RAID5 tak więc nie
> zależy mi na extra szybki ale na szybkich i trwałych coby za dużo przy
> sprzęcie nie siedzieć.
> Po pierwszym szukaniu (cenowym) odpowiadają mi Maxtory 4G120J6 120 Gb po 760
> zł.
> Czy będą odpowiednie ?

osobiscie nie bralbym dyskow wiekszych niz 60GB - bo jak ci zapchana 120
padne to jestes 120 gb waznych(?) danych w plecy - chyba ze robisz backupa co
krok. Wbrew wszelkim pozorom polecam IBM... nie padaja ot tak (ktos sie
wlasnie wypowiedzial - sorry, nie pamietam personaliow) lub Barracudy.
Maxtory tesz sa dobrym (i tanim!) rozwiazaniem, pozatym duzy cache sporo
znaczy w zastosowaniach serwerowych.
Datz all folks!