Re: Ciągła praca dysków.

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 18:26:53 MET DST

Użytkownik "Tomasz Nowak" <noto_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Przeczytałeś któryś wątek nt. pracy dysków IDE.
> W niedługim czasie będę kupował 6 dysków do pracy prawie ciągłej, choć
> główne obciążenie będzie przez 12 godzin.
> Których powinienem się wystrzegać. Będą pracowały w RAID5 tak więc nie
> zależy mi na extra szybki ale na szybkich i trwałych coby za dużo przy
> sprzęcie nie siedzieć.
> Po pierwszym szukaniu (cenowym) odpowiadają mi Maxtory 4G120J6 120 Gb po 760
> zł.
> Czy będą odpowiednie ?

Maxtor robi solidne dyski, jak Ci wystarczy 5400rpm to OK.

Najlepsze oczywiście byłyby SCSI chociażby 7200rpm tylko ta cena ...

Jeżeli IDE to mógłbyś się jeszcze zastanowić nad Caviar'ami XL *JB 120GB,
8MB cache, 7200rpm - ok. 900zł albo *BB z 2MB cache.

IBM z dyskami IDE robi sobie z klientów żarty w żywe oczy, tak więc
nie polecam.

PeJot