Re: Ciągła praca dysków.

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 20:21:27 MET DST

Użytkownik "Tomasz Nowak" <noto_at_polbox.com> napisał

...ciach

> Po pierwszym szukaniu (cenowym) odpowiadają mi Maxtory 4G120J6 120 Gb po
760
> zł.
> Czy będą odpowiednie ?

Co prawda nie sprawdzałem czy są takie (ale powinny być), to lepsze by chyba
były Maxtory 4G120L6 (chodzi o to L) - mają inne łożyska. Moim zdaniem dobry
wybór. Ja mam Barracudę IV 80GB i jestem zadowolony (mam nadzieję, że nie
zapeszę ;)), ale jak kupowałem to też się rozglądałem za tymi Maxtorami
tylko wtedy nie było tych z Japonii(L). Jak dla mnie to na dzisiaj na rynku
IDE 3,5'' rządzą Maxtory z tej serii i Seagate Barrcuda IV i na inne bym się
nie zdecydował. Aha nie wiem czy to prawda ale na stronkach jakiejś firmy
widziałem na dyski Maxtora 5 lat gwarancji. Nie wiem czy się rąbneli czy co
ale jeżeli by to była prawda no to tym większa pewność co do wyboru. Jak
się rozglądałem na giełdzie to dawali 3 lata. Jak kupisz i dostaniesz 5 lat
gwarancji to się odezwij.
pozdro.

Depesz