Promy kosmiczne ;-D

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 16:12:10 MET DST

słyszeliście to w Informacjach na polshicie?

kompy w promach kosmicznych są zrobione na architekturze x86 :DDDDDDDDDDDD
jak to usłyszałem myślałem że z krzesła spadne :)) jak to może jeszcze
latać??? heheh :)
a na serio to chyba motorolki byly w tamtych czasach znacznie wydajniejsze
od inteli?

ciekaw jestem poza tym co ruscy wsadzili do swojego Burana
w sumie to była częściowa kopia amerykańskich promów :)

Michał Wysocki
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 0600 812 209