Re: Promy kosmiczne ;-D

Autor: Crash (qqleczka_at_hoga.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 17:14:35 MET DST

A czytałeś kiedyś o tym jak ta architektura x86 działa w promie ? Tam jest
bodajże 5 kompuerów które analizują równolegle ten sam problem, a potem
"głosują" rozwiązania. Wygrywa większość, tzn przechodzi to rozwiązanie
które zostało wymyślone przez większą ilość kopmuterów. A poza tym to nie
jest takie zwyczajne x86 a specjalna "kosmiczna" wersja durzo lepiej
wykonana i z innych materiałów, to w praktyce jest sporo inna architektura
niż PC-ty i z innym oprogramowaniem (z Winzgrozą to prędzej zaryło by się w
ziemię niż gdziekolwiek poleciało).

Pozdrawiam
                                                                      Crash
PS Polecam lektórę książki "Samoloty kosmiczne" autorstwa bodajże Marka
Zięciny - tam jest to dokładnie opisane.