Re: Promy kosmiczne ;-D

Autor: Mariusz (_NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 08:11:14 MET DST

Witajcie.
Sprawdziłem wczoraj dokładnie. Te procesory to SPARC-e, czyli jeszcze
większy zabytek niż Alpha o której pisałem. Te Sparki, to komputery lotu
promów kosmicznych. Natomiast ta wczesna Alpha o której pisałem, i której
zdjęcie widziałem, była w komputerku przeznaczonym na stację kosmiczną, nie
do promu... Miała się tam zajmować ustawianiem baterii słonecznych, czy
jakiegoś innego duperelstwa...
Pozdrawiam
Mariusz