Re: [ot]Re: sprzedam nagrywarke

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:15:50 MET DST

Hi,

Tadeusz Włodarczyk wrote:

> Zbytek łaski. Częściowa odpowiedź to i tak nie jest odpowiedź,

_Choć_ częściowo. Znaczy: czasem obficie, a zazwyczaj wystarczająco,
by dana osoba sobie poradziła, o ile wykazuje choć minimum własnej
inicjatywy.

> a jak masz ochotę komuś pomóc, to nie ma przeszkód, by zrobić to na
> właściwej grupie.

Są przeszkody. Nie czytuję pcom.win9x i nie mam zamiaru jej czytać :)

Ano, jest. Nie zauważyłeś, że tak nigdy nie napisałem? :)

> Cancel-botem wytniesz cross-posty, złe nagłówki, htmle. Ogłoszenia są nie
> do ruszenia (pomijam te, gdzie ktoś dopisał w tytule np. [ogloszenie]).

Ogłoszenia są do ruszenia, choćby po stałych fragmentach treści
(linki np. do Allegro) czy tematu (np. słowo "sprzedam" w temacie).
Takie właśnie regułki będą (prawdopodobnie) obiązywały.

> Możesz też kasować nadawców (do czasu).

Nie mogę -- ustaliliśmy, że nie będzie kasowania "po osobie".

> Niestety, cancel-bot nie zastąpi
> moderatora, ale wprowadzenie moderowania na grupę z takim ruchem
> wymagałoby co najmniej 5 osób chętnych do moderowania i wydłużyłoby

Zdecydowanie -- taka opcja też była rozważana i została odrzucona.

> Dopisywanie ogłoszeniodawców do KF też odnosi swój skutek (z każdym dniem
> nieuchronnie rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w ..).

Problem w tym, że jest to rozwiązanie dobre dla pojedynczej osoby,
lecz nie chroni grupy dyskusyjnej jako takiej.

> Jeśli bedzie głosowanie, nie będę głosował za cancel-botem.

Masz prawo :)

> Rozwiązanie IMHO nie wporwadza na dłuższą metę poprawy.

Jakąś poprawę na pewno wprowadzi. Usunie przynajmniej ogłoszenia,
których co prawda bardzo wiele nie ma, ale parę(naście) miesięcznie
pojawia się.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./